onsdag 10 februari 2010

Mätt och go!

Ny vecka som började med en rejäl förkylning och två dagar på rygg i soffan...SUCK!!! Jag är visserligen glad att förkylningen äntligen bröt ut eftersom jag har känt av den en längre tid men det är så himla jobbigt att inte orka något. Jag vill vara pigg!!!!!

I måndags var det vägning som gällde och det går fortfarande lite trögt...ja, jag vet att man inte kan gå ner 3 kg i veckan men det är frustrerande när det bara är några gram hit och dit. Denna vecka hade jag tagit -0,8 kg så det är väl bättre än inget men jag tycker ändå att det känns trögt. Min önskan nu är att jag ska komma igång med motionen...den har liksom kommit av sig i takt med förkylningen...men, men...en dag i taget!!

Ha det bra!! // Volangmamman som är otålig, vill så mycket men inte riktigt får till det...här hemma iallafall!!

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där, att vilja men inte få nåt gjort. Men nu har min energi kommit tillbaka och då räcker inte tiden till....Du kommer allt igång snart du oxå ska du se. Ha en riktigt bra helg!
    Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mej i det Du skriver.....vill ju tappa massor varje vecka helst vakna i morgon o vara smal =)
    Jag plussade denna vecka som Du läste.....men vet Du en sak ta fram måttbandet det säger mer än vågen och det är som sagt slutresultatet som gäller strävan mot en massa tappade kilon!!!

    Ha det gott o vi kämpar tillsammans!!!
    Kramar från //Mia

    SvaraRadera
  3. Hallo..men du draaaaaaa igång mej oxå då:)..vill så jäkla mycket jag med..men nu verkar det totalstopp..vad gör vi nu??..Grattis till så mycket viktnedgång..det är banne mej ingen dålig bedrift det dsom du gjort hitintills..så var nöjd du ..resten kommer av sej själv:)..Kramelikram från en gliis..

    SvaraRadera
  4. Som de flesta av de som svarat på dit inlägg säger ja samma sak man blir så frustrerad när de inte går neråt, men huvudsaken tycker ja att man inte går upp flera kilon, själv står jag stilla just nu efter -52kg, men jag gör inget åt att gå ner mer typ motion osv, och har kommit in i lite dåliga vanor men de är nu dags att komma på fötter igen.

    Kämpa på min GBP-oppade vän

    SvaraRadera