torsdag 22 oktober 2009

Lite funderingar!

När man känner sig avvikande och annorlunda är det lätt att bygga murar runt sig som stöter bort det som är obehagligt och jobbigt. Det kan också resultera i att man stöter bort de människor som vill väl och som faktiskt ser mig för den jag är. Jag är glad att jag släppt en del människor innanför för annars hade jag missat så mycket. Tack Lotta för samtalet häromkvällen, det bekräftar den trygghet jag känt när jag varit runt dig och det betyder en hel del.

Det kom inget brev idag heller…men det gör inget för då kommer det imorgon eller på måndag eller tisdag eller…suck!

Kram på er!!!// Volangmamman som ska sätta sig och göra en inköpslista

1 kommentar:

  1. Tänk, jag ser det som att det är du som får folk att känna sig trygga!
    Kramar!

    SvaraRadera