måndag 18 januari 2010

En ny vecka!!

Invägning idag…-1,2 kg denna vecka och det känns underbart!!! Totalt 16,3 kg. JIPPIE!!!!

Idag har jag och en arbetskamrat tagit en tur på skidorna och det är så skönt att känna att man orkar röra sig och att det är kul. Vi åkte en halvtimme och det var lagomt...på torsdag tar vi en tur till!!

Allt funkar bra men det är lite krångligt med maten ibland. Jag känner mig lite osäker på att jag får i mig det jag ska, jag är lite dålig på att planera…märkte jag idag. Det var potatisbullar på jobbet och det är ju inte det bästa man kan äta, alldeles för feta. Givetvis hade jag igen matlåda med, hm…sen skulle vi ju åka skidor direkt efter jobbet så jag hann inte hem för att stoppa i mig något, vilket jag definitivt hade behövt. Detta ledde till att jag var darrig, lite illamående och okoncenterad innan jag väl fick i mig något. Men, men…jag ska bli bättre på att planera, jag måste det!!

Ha det bra!! // Volangmamman

2 kommentarer:

  1. Ja det blir ett evigt planerande framöver, men det är ju bra det med! Ja bara man får det till å flyta på lixom =) Härligt med så många kilon ner! UNDERBART är vad det är, nu börjar livet bruden!! =)

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid nötter o russin på jobbet. Om man ska träna eller anstränga sig extra, som att åka skidor, funkar en liten näve nötter o russin bra. Nätterna har ganska kompakt och bra energiinnehåll med nyttigga fetter och russinen ger lite snabbare energi.
    Jag håller med om att de tär trixigt med att veta vad man kan äta men jag tror vi lär oss.
    Fortsatt lycka till och känn stolthet.

    SvaraRadera