söndag 21 juni 2009

Jag lever...

...faktiskt!! Men JISSES så mycket det kan vara ibland. Jag har inte haft tid att leva det liv jag lovade mig själv...hinner inte laga matlådor, äter maten på jobbet + en hel del annat, planerar inte, äter fel, så fel och är stressad och så trött!! NU...har jag stannat upp efter resor runt halva Sverige, studenter, jobb och en del annat och känner mig så besviken på mig själv...törs knappt ställa mig på vågen. Jag gick ner 6 kilo och kände mig ganska nöjd att jag kommit en liten bit på väg. Mitt i all stressen ställde jag mig på vågen för några vecka sedan och då hade jag iallafall stått still och det var ju en tröst men nu vet jag verkligen inte.
Imorgon SKA jag väga mig, jag SKA vara ärlig när jag skriver hur det gick, jag SKA börja tänka på vad jag stoppar i mig och jag SKA varva ner. Låter det som förnuftiga löften??? Kommer ni ihåg filmen "Pretty Woman"...vem kan glömma? Han tog av sig skorna och gick i gräset för att slappna av...glöm det!!!

Så...nu är det bara att odla gräs i Foppasandalerna så är det problemet löst!! Ha det bra alla ni där ute!! Volangmamman som faktiskt köpt en klänning med en volang på!!!

1 kommentar:

  1. Hej lilla volangen...foppatofflor mä gräs i..tjaa vafför inte....såå nu är det b ara att ta tag i livet igen ..eller volangen kanske man ska säga..utmanar dej ..på två kilo..innan låt oss säga semestern är slut:)..går du määä på däää..??Kram på dej ..och ska vi inte träffas snart??..har lixsom gått väääldigt långt emellan dessa träffarna våra nu..Pia

    SvaraRadera