måndag 22 juni 2009

Så, hur gick det imorse???

Jo tack...inte var det minus och inte var det +6 kg heller men det var +1,5 kg på vågen och med tanke på hur jag ätit och druckit den senaste tiden är det egentligen konstigt att jag inte gått upp mer. Så...totalt -4,5 kg!! Visst, det är iallafall en början och jag har ju inte gått upp allt, bla, bla, bla....FÁN vad trött jag blir på mig själv!!

Men...jag tänker inte sjunka med den båten!!! Jag kan inte säga att jag är sprudlande entusiastisk och studsar av energi att förändra mitt liv men med ett leende ska det väl gå bättre...det gynnar mig inte att deppa ihop och bli sittande, eller hur?

Jag har grejjat en del i trädgården idag och jag ska försöka rensa en del rabatter under resten av veckan så kroppen får röra lite på sig. Äta ska jag...helst inte godis och annat krafs och sen ska jag ta en dag i taget...snart är det semester!!! Kram på er!!// Volangmamman

2 kommentarer:

  1. Hihi..vilka sköna bilder ....skrev i inlägget det förra till dej om en utmaníng...hmm...och vad har jag gjort sen jag skrev det då tro...joo..ätit godis..en stor hög..bara så därför att vi fick en present på jobbet från ugglorna..som jag inte fick förän idag..och då var jag bara så där tvungen att äta av den stora högen..ååå inte var det gott heller:)men NU så drar vi steck över allt det och så..kör vi.. eller hur:)?..pia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag försöker också gå ner i vikt. Jag vill gärna läsa mer och dig och vad du gör så jag har en länk från mig till dig. Hoppas det är OK

    SvaraRadera