tisdag 1 december 2009

Sista kvällen...

...som ickeopererad!! Imorgon kväll vid denna tiden hoppas jag att jag sover, smärtfri och med härliga drömmar om Gudrun Sjödén-klänningar och snygga skinnstövlar.

Det känns konstigt nu när det är så nära, det är ju liksom detta man laddat inför och förberett sig på och nu är man där. Det som känns bra är att minst 8 av mina kurskamrater från Karlstad ligger inne samtidigt så vi har ju varandra. Det betyder en hel del faktiskt!! Det ska bli kul att se dom igen och få tjöta lite.

Idag har vi fått tillökning i familjen...den nya familjemedlemmen heter Nikon D 3000 och jag är så glad...det är så kul att ta kort och nu har jag en riktig kamera. Så kul!! Jag ska anmäla mig till en fotokurs så småningom för jag vill lära mig en del knep...som om jag inte har nog att pyssla med. Ja, ja...bra tidsfördriv ikväll så att jag skingrar mina tankar!!

Ha det bra!! // Volangmamman som gått ner 8 kilo under sin flytperiod!!!

2 kommentarer:

  1. Säjer igen att jag tycker du har varit helt otrolig!!
    STOR kram och lycka till nu!!

    SvaraRadera
  2. Sitter och skrattar för mej själv. Ordkontrollen på förra kommentaren var mullit!

    SvaraRadera