måndag 28 december 2009

Fy så kallt!!

Helst vill man sitta under en filt och bara mysa...men idag har jag städat en bokhylla med lillstumpans alla grejjer. Det är konstigt...det bara fylls på med saker, spel, pennor och en massa annat skrot...och det blir aldrig något kastat. Nu är det iallafall ordning och reda, det ska bli spännande och se hur länge det varar.

Allt är bra med mig och jag mår bra och känner mig pigg. Jag provar mig fram varje dag vad jag kan äta och vad jag helst ska låta bli och det funkar jättebra. Jag fick magsmärtor i samband med övergången mellan soppor och puré...konstigt nog har jag lite problem med att äta yoghurt efter övergången, mat går bra med yoghurt och smoothies funkar inte längre. Jag äter vanlig mat men tuggar väldigt väl och tar det lugnt. Vikten går sakta men säkert ner och det känns bra...-13,4 kg och det är skönt ska ni veta!! Det märks på mina byxor och min bh!!

Hoppas ni alla haft en bra jul...det har jag. Jag har ätit Janssons, lax, sill och en hel del annat, det ni.

Stor kram till er alla och ha en riktigt bra nyår!!! // Volangmamman ♥

1 kommentar:

  1. Hej. Kul att läsa om andra som gjort operationen. Ser ut som de går bra för dig, grattis. Visst är de härligt när resultatet visar minus. Just nu står jag stilla och jag vet väll lite varför, har gått 9 månader sedan jag opererade mig, kroppen säger nej, jag äter väll inte riktigt som jag ska just nu, de är svårt att få i sig allt man ska, hua man äter ju jämt.

    Lycka till med din vikt nedgång.

    SvaraRadera