fredag 22 januari 2010

Fredag...

…och det känns väldigt skönt. Idag har vi varit i valfjället och dottern och maken har åkt slalom och jag och min mamma försökte oss på längskidor. Det var inte det lättaste eftersom det snöade och spåren var i stor sett obefintliga på det flacka området…så det var bara att ge sig ut på elljusspåret och det var inte riktigt min grej. Alldeles för backigt för min smak!! Men, men…motion fick jag även om vi inte åkte så långt men jag åkte även igår så jag känner att jag fått min dos ändå. Det är så gott att ha kommit igång och det går förvånansvärt enkelt, just för tillfället. Jag känner mig pigg och jag tycker det känns roligt att röra på mig och det är det längesedan jag gjorde. Tänk vad dessa kilon spelar roll!!

Helgen kommer bli ganska lugn. Kära maken jobbar daghelg så jag och lillstumpan ska fixa lite födelsedagspresenter imorgon eftersom det är kalas på söndag…vi kanske hinner med lite pulkaåkning också efter shoppingen, vi får se!!

Ha det bra och en skön helg!! // Volangmamman

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade hit via en väns blogg.....kul att läsa att vi gör samma resa.
    Jag opererades i december -09 och har fått ett nytt liv =)

    KRamkram //Mia

    SvaraRadera