söndag 17 januari 2010

Söndag...

…det blir en lugn dag…känner mig lite risig, så idag uteblir motionen helt och hållet. I fredags åkte hela familjen ländskidor och det var så härligt. Lillstumpan var riktigt duktig på att åka…hon är ju snart 5 år och envis som en gammal get och hon talade om att hon skulle göra som dom gör på tv…det vill säga att staka!!! Så, hon stakade sig runt…gissa om hon var sliten!! Min mamma var med så hon tog hand om lillstumpan när jag och gubben tog ett extra varv runt banan.

Igår var det hockeymatch i Karlstad. Gissa om det var härligt att vara FBK:are igår och se Frölunda få spö!!! Det var en bra match och stämningen var hög i hallen. Det var jättekul!!

Idag ska jag ligga i soffan, elda i spisen eftersom jag fryser som aldrig förr och bara kolla på skidor på tv:n…en lugn och slapp dag. Det är väl okej…bara idag!!

Kram!! // Volangmamman som håller tummarna för att min onda hals blir bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar