lördag 7 november 2009

Det är uppförsbacke!!!

Så har 4 dagar av min flytperiod gått. Nu återstår det…24 dagar!!! Om ni vill läsa ett positivt och uppiggande inlägg så kan ni surfa vidare med en gång för jag mår SKIT just nu!! Jag har konstant huvudvärk, illamående, yrsel och ingen energi. Idag har mamma förbarmat sig över lillstumpan och det har jag varit enormt tacksam för eftersom jag sovit stor del av dagen.

Jag får verkligen leta efter motivationen varje gång för att få i mig dessa enormt äckliga soppor. Det kväljer mig när jag ska dricka så jag håller för näsan och sväljer…sen får jag fokusera mig på att inte få upp det. Som tur är får jag dricka mineralvatten så just nu lever jag på Loka smultron/lime och köttbuljong mellan ”målen”. Det är tur att jag varit ledig dessa sista dagar för jag vet inte om kunnat jobba. De säger att det vänder efter 4-5 dagar så det klänger jag mig fast vid och har tilltro till det!!! Hoppas, hoppas , hoppas!!

Min kära och älskade make kom hem med en bukett rosor till mig för att han tyckte så himla synd om mig…visst är han underbar! Vad skulle jag vara utan honom?

Jag vet att jag måste…men just nu är det uppförsbacke…och det rejält!!

Kram på er alla!! // Volangmamman som SKA fixa det!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är helt otroligt "duktig". Du kommer att fixa det här!!!!
    Kram.

    SvaraRadera