torsdag 19 november 2009

Ny dag med nya utmaningar!

Japp...en ny dag. Hoppas den blir bättre än igår. Inget allvarligt men jag var enormt sliten, lillstumpan hade feber igår natt så sömnen blev inte vad den borde och sen är ju inte energinivån den högsta. Jag blir så irriterad över det faktum att jag blir så trött när jag äter dessa soppor medans andra är hur pigga som helst och går på högvarv...men inte jag. Trött och sliten! Suck!! Nåja...jag har fixat 2 veckor nu och bara 2 kvar...sen ligger man under kniven, he, he.

Idag har vi planeringsdag och jobbar bara 4 timmar och det är skönt...kl 12-16, alldeles lagomt. Visserligen ett utvecklingssamtal med bossen men det ska väl gå bra, antar jag. Det brukar vara avslappnat och lugnt.

Läste en ny blogg häromdagen som gjorde mig påmind om att jag hade bestämt att ta en del bilder på mig nu innan operationen. Så...jag måste göra slag i saken och göra det, fast det bär emot. Tänk att det ska vara så jobbigt att se sig själv på bild...men till sommaren kanske man kan stå ut med det, vem vet!!

Ha en bra dag!! // Volangmamman som just nu längtar efter att få köpa sig en fin Gudrun Sjödenklänning eller kanske en Odd Molly...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar