måndag 23 november 2009

Snart 3 veckor!!!

Imorgon kväll har jag klarat av 3 veckor och jag är så stolt över det...det har varit riktigt tufft men jag har fått stöttning och peppning av ALLA runt mig så när det varit jobbigt har jag verkligen fått hjälp. Tänk vad skönt det är när man har sånna vänner...det värmer!! Jag är så tacksam och lycklig över att ha den förmånen!

Jag inser ju nu att det snart är dags...funderar mycket men ångrar mig inte, jag undrar så hur jag kommer se ut som smal. Jag har aldrig varit det och vet inte hur det känns. Jag vet bara hur det känns att vara annorlunda, att inte passa in, att känna sig onormal och uttittad, pratad om på ett nedvärderande sätt. Hur kommer det bli,vad kommer det föra med sig i förlängningen, vem kommer det göra mig till???

Hmm...

Kram // Volangmamman som är riktigt trött idag

3 kommentarer:

  1. Oh tre veckor! Guuuud vilken bedrift! Galet! Va duktig du varit! Igår kände jag verkligen för att ge upp, kräktes å mådde illa av shakes. Men idag, idag har det gått prima, har fått in snitsen på hur jag måste göra! =)

    Hejja hejja hejja oss!!!! =)

    Många funderingar, precis som du, spännande vilket nytt liv vi har framför oss! KRAM

    SvaraRadera
  2. Heja, heja Lena!
    Detta klarar du och sedan ska vi beställa klänningar från Gudrun så det bara ryker om det. Jag är medlem, så allt är fraktfritt!
    Vi hörs!
    Många kramar Lotta!

    SvaraRadera
  3. hihi det är ju jag som skrivit inlägget överst =) Tack tack, vi är himla nöjd med lägenheten! Å bloggen blev mysig tycker jag =)) Jodå flytet går bra faktiskt ... dag 3 idag. Funkat problemfritt! "bara" 15 dagar kvar .... Vilket datum skulle du opas?

    SvaraRadera