torsdag 19 november 2009

Jag hoppas att...

...jag kommer kunna se tillbaka på mitt liv och känna mig nöjd den dagen det är dags. Jag har än så länge så mycket kvar som jag vill ändra på och så mycket jag vill uppleva och jag hoppas att jag genom denna chans att förändra mitt liv kommer att få modet att ta tag i saker som jag än inte vågat, kunnat eller haft möjligheter till.

En släkting till mig avslutade sina dagar på sjukhuset idag efter att ha kämpat med cancer ett tag och jag är ganska säker på att hon var nöjd med sitt liv. Hon var över 80 år, gift med samma underbara man sedan 1945 och de har upplevt massor med saker runt om i vår vida värld tillsammans. Jag hoppas min kära gudmor får det bra dit hon kommer...

Ha en bra kväll och var rädd om varandra!! // Volangmamman som är enormt glad att vi hann säga adjö till henne.

1 kommentar:

  1. Tackar för en väldigt trevlig helg!!!
    Vill också säja att jag uppskattar att få dela alla dessa tankar med dej. Förstår hur du känner dej och hoppas innerligt att allt kommer att gå bra!!
    Kram, kram.

    SvaraRadera